onsdag den 29. februar 2012

Moderne blomster kunst

Jeg er ved at komme mig...... for det første er jeg ved (forhåbentligt) at komme mig over en gang influenza. Men samtidig er jeg ved at komme mig over at have deltaget i de midtjyske mesterskaber i moderne blomsterkunst.
Denne begivenhed finder sted hver andet år, og kræver ingen forberedelse,  man møder op med en værktøjskasse og får udstukket en opgave. Denne opgave var en hårpynt til en adelsdame og en mindeplade for ophævelsen af staunsbåndet. Dette er mine løsninger.




Jeg kan tilføje at det gik mig rigtig godt, det blev til min første medalje i mit liv- den er fin og af bronze :-) 

6 kommentarer:

  1. Det er så fint! Og vildt flot billede der, hvor du selv har hårpynten på.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til,dig med succesen ;o)
    Meget smukke tinf du laver og jeg ville da ønske at jeg skulle bære den hårpynt.
    Kunne også se det som pynt til et bryllup. Vild flot!

    SvarSlet
  3. tillykke - og hvor ser det smukt ud!

    SvarSlet
  4. Tak tak... Ja det kunne nemlig let udvikles til en bryllups hårpynt

    SvarSlet
  5. Tillykke rigtig fine ting jeg har selv mange år på bagen som bl. dekoratør, men jeg blev egentlig fanget ind af billedet af din hånd, det kunne godt se ud som om du er et stort familiemenneske, jeg har nemlig også lidt år på bagen som håndlæser og sådan et billede afslører jo et og andet om dig :O)
    De bedste hilsner
    Eva

    SvarSlet
  6. SUPER FLOT - og hjertelig tillykke - den kan du være megastolt af.

    SvarSlet